jak ustalać ceny

Czy 4,15% wzrost sprzedaży piwa, satysfakcjonowałby Cię?

Posted on 1 CommentPosted in BIZNES dla PRZEDSIĘBIORCÓW, Restauracje

Czasem wydaje się, że jak zrobimy małą zmianę nic się nie wydarzy a tymczasem … Jak ustalać ceny? To jedno z pytań, którego przedsiębiorcy często sobie nie zadają. A warto, bo dzięki małej różnicy można zwiększyć sporo ilość sprzedaży i wartość. Dziś o zwiększeniu wartości sprzedaży z jednej transakcji. Poprzednio opublikowałem wpis – Jak zwiększyć […]

Jak zwiększyć sprzedaż droższych produktów w menu?

Posted on 1 CommentPosted in BIZNES dla PRZEDSIĘBIORCÓW, Restauracje, SPRZEDAŻ

Czy chcesz zwiększyć wartość średniego koszyka/talerza zakupowego w swojej restauracji? Ależ się cieszę! To pierwszy artykuł z serii – Konkretne wskazówki branżowe. Pierwszy wpis będzie dla branży gastronomicznej.  Każdy kto jest w tej branży wie, że to ciężki kawałek chleba albo raczej steka 😉   Dlatego przechodzimy do rzeczy, bo pewnie chcesz się dowiedzieć co […]

Proste strategie sprzedażowe

Posted on Posted in Bez Kategorii

       MOC Sprzedających Pytań – nagranie ONLINE   W trakcie tego szkolenia: przejdziesz przez 3 etapy pytań, które zwiększą Twoją sprzedaż i sprawią, że to Ty staniesz się ekspertem, poznasz pytania wzbudzające potrzeby u swojego klienta, dowiesz się w jaki sposób zaciekawić klietna swoimi produktami lub usługami, nauczysz się pytania odwracającego – dzięki […]

czynniki pozacenowe

12 czynników pozacenowych, których pragną twoi klienci

Posted on 1 CommentPosted in Negocjacje podczas sprzedaży, Ofertowanie, Potrzeby klienta, SPRZEDAŻ

Czynniki pozacenowe KONTRA cena czyni cuda Oczywiście, że Twoi prospekci chcą niskiej ceny, ale czy wiesz, że w 8 na 10 przypadków Ci prospekci zdają sobie sprawę z tego, że niska cena = słaba jakość? Rzeczywistość jest taka, że Ci prospekci mogą docenić wartość zupełnie innych czynników niż cena i to właśnie te czynniki pozacenowe […]

słowa mają moc

Wyeliminuj 2 słowa i zwiększ REZULTATY

Posted on Leave a commentPosted in Efektywność Osobista, Motywacja

Zwiększ REZULTATY zmieniając słowa, których używasz każdego dnia! Zdarza Ci się, używać takich słów jak: „ale” i „muszę”? A czy wiesz jaki one mają wpływa na to co robisz i jak robisz?   Zapewne chcesz mieć więcej motywacji do działania, więc dobrze, że trafiłeś/aś dziś właśnie tu! Z tego wpisu dowiesz się, że warto świadomie […]

nagłówki ofertowe

15 sprawdzonych sposobów na nagłówki ofertowe

Posted on Leave a commentPosted in Copywriting, Ofertowanie, SPRZEDAŻ

3 kategorie nagłówków ofertowych, które sprawią, że Twoje maile/oferty będą częściej otwierane Czy wiesz jak wielki wpływ mają nagłówki ofertowe na to by twój potencjalny klient otworzył wiadomość, przeczytał ofertę i w końcu złożył zamówienie? Przed Tobą 3 z 8 kategorii nagłówków. Zapisz się do newsletter aby mieć pewność, że dostaniesz informację o kolejnym wpisie, […]