jak ustalać ceny

Czy 4,15% wzrost sprzedaży piwa, satysfakcjonowałby Cię?

Posted 1 CommentPosted in BIZNES dla PRZEDSIĘBIORCÓW, Restauracje

Jak ustalać ceny? To jedno z pytań, którego przedsiębiorcy często sobie nie zadają. A warto, bo dzięki małej różnicy można zwiększyć sporo ilość sprzedaży i wartość. Dziś o zwiększeniu wartości sprzedaży z jednej transakcji.Poprzednio opublikowałem wpis – Jak zwiększyć sprzedaż droższych potraw w menu? Tym razem chcę ci pokazać jak należy w ogóle ustawiać takie […]

Jak zwiększyć sprzedaż droższych produktów w menu?

Posted 1 CommentPosted in BIZNES dla PRZEDSIĘBIORCÓW, Restauracje, SPRZEDAŻ

Ależ się cieszę! To pierwszy artykuł z serii – Konkretne wskazówki branżowe.Pierwszy wpis będzie dla branży gastronomicznej. Każdy kto jest w tej branży wie, że to ciężki kawałek chleba albo raczej steka 😉 Dlatego przechodzimy do rzeczy, bo pewnie chcesz się dowiedzieć co konkretnie możesz zrobić aby zwiększyć sprzedaż droższych potraw prawda?  Trik, który się stosuje to tzw. […]

Proste strategie sprzedażowe

Posted Posted in Bez Kategorii

       MOC Sprzedających Pytań – nagranie ONLINE W trakcie tego szkolenia:przejdziesz przez 3 etapy pytań, które zwiększą Twoją sprzedaż i sprawią, że to Ty staniesz się ekspertem,poznasz pytania wzbudzające potrzeby u swojego klienta,dowiesz się w jaki sposób zaciekawić klietna swoimi produktami lub usługami,nauczysz się pytania odwracającego – dzięki któremu poznasz potrzeby TwojeTwoja Inwestycja to […]

czynniki pozacenowe

12 czynników pozacenowych, których pragną twoi klienci

Posted 1 CommentPosted in Negocjacje podczas sprzedaży, Ofertowanie, Potrzeby klienta, SPRZEDAŻ

Oczywiście, że Twoi prospekci chcą niskiej ceny, ale czy wiesz, że w 8 na 10 przypadków Ci prospekci zdają sobie sprawę z tego, że niska cena = słaba jakość?Rzeczywistość jest taka, że Ci prospekci mogą docenić wartość zupełnie innych czynników niż cena i to właśnie te czynniki pozacenowe wpłyną na nich bardziej. Będą bardziej przekonujące […]

słowa mają moc

Wyeliminuj 2 słowa i zwiększ REZULTATY

Posted Leave a commentPosted in Efektywność Osobista, Motywacja

Zdarza Ci się, używać takich słów jak: “ale” i “muszę”?A czy wiesz jaki one mają wpływa na to co robisz i jak robisz? Zapewne chcesz mieć więcej motywacji do działania, więc dobrze, że trafiłeś/aś dziś właśnie tu! Z tego wpisu dowiesz się, że warto świadomie używać pewnych słów i zamieniać inne. Efektem tego będzie mniejsza ilość […]

nagłówki ofertowe

15 sprawdzonych sposobów na nagłówki ofertowe

Posted Leave a commentPosted in Copywriting, Ofertowanie, SPRZEDAŻ

Czy wiesz jak wielki wpływ mają nagłówki ofertowe na to by twój potencjalny klient otworzył wiadomość, przeczytał ofertę i w końcu złożył zamówienie?Przed Tobą 3 z 8 kategorii nagłówków. Zapisz się do newsletter aby mieć pewność, że dostaniesz informację o kolejnym wpisie, gdzie umieszczę pozostałe 5. Nagłówki ofertowe – wyliczające (wyliczanki, listy)Nie wiadomo czemu są, aż […]