nagłówki ofertowe

15 sprawdzonych sposobów na nagłówki ofertowe

3 kategorie nagłówków ofertowych, które sprawią, że Twoje maile/oferty będą częściej otwierane

Czy wiesz jak wielki wpływ mają nagłówki ofertowe na to by twój potencjalny klient otworzył wiadomość, przeczytał ofertę i w końcu złożył zamówienie?

Przed Tobą 3 z 8 kategorii nagłówków. Zapisz się do newsletter aby mieć pewność, że dostaniesz informację o kolejnym wpisie, gdzie umieszczę pozostałe 5.

 

Nagłówki ofertowe – wyliczające (wyliczanki, listy)

Nie wiadomo czemu są, aż tak skuteczne, ale wiadomo, że ludzie uwielbiają je czytać i klikać (otwierać). Upraszczają rzeczywistość, daję konkretne kroki do działania, nawet gdy tego nie robią 🙂

Konkretne przykłady:

  • 3 sekrety, dzięki którym … [Twoja sprzedaż poszybuje]
  • Naucz się tych 5 wskazówek, aby … [obniżyć poziom kosztów w Twojej firmie]
  • 7 zaskakujących sztuczek, które doprowadzą … [zwiększenia wolumenu sprzedaży]
  • 3 sposoby na/by … [wzrost wartości pojedynczej sprzedaży]
  • 5 największych błędów/kłamstw [którymi karmią Cię Twoi klienci]

 

Nagłówki ofertowe – edukujące

Każdy czegoś chce, choćby spokoju. Jak czegoś nie masz to chcesz wiedzieć JAK to uzyskać prawda?

Konkretne przykłady:

  • Jak … [pozyskać 1000 klientów w 1 dzień]? (połączenie z powyższym 😉 )
  • Jak … [poradzić sobie z trudnym klientem] i zyskać …[na jego lojalności]?
  • Jak … [zarabiać/zyskiwać] nawet, wtedy gdy … [śpisz]?
  • Jak … [skontaktować się z klientem], który … [ nie odbiera telefonu]?
  • Co zrobić, gdy … [spadają Ci obroty]?

 

Nagłówki ofertowe z autorytetami (sławne/znane osoby)

Eugene Schwartz to jeden z najbardziej znanych copywriterów. Czy wiesz, że wiele rzeczy, które do dziś są stosowane w sprzedaży zawdzięczamy właśnie jemu? W świecie copywritingu był jak Bruce Lee w świecie sztuk walki. Jak bardzo podoba Ci się posługiwanie się nazwiskami i korzystaniem z ich autorytetu?

 

Konkretne przykłady:

  • … [Pozbądź się konkurencji] jak … Chuck Norris
  • Oto 3 rady od Neila Patela, aby … [nie martwić się o nowych klientów]
  • Poznaj … [strategię wystąpień publicznych] … [Steve Jobsa]
  • Błędy, które popełnił … [Leszek Czarnecki]
  • … [Grzegorz Turniak] poleca/ostrzega/mówi/zaleca – … [Givers Gain – Dający Zyskują]

 

Przydatne? ZALAJKUJ i PODZIEL się z innymi. Możesz też zostawić komentarz z zastosowaniem do twojego biznesu, produktu czy usługi.

 

 

https://huminiecki.pl/wordpress/produkt/moc-sprzedajacych-pytan/

Tak, chcę wziąć udział w szkoleniu