Przejdź do treści
jak coffee heaven wprowadziło ludzi w błąd

Jak Coffee Heaven wprowadziło ludzi w błąd!

Kiedy umieszczasz zdjęcie kawy z kanapką lub kawy z ciastkiem i obok piszesz cenę to możesz tym wprowadzić ludzi w błąd nawet jeżeli dopiszesz, że to za kanapkę czy za ciasto. W szczególności kiedy na górze napisane jest ZESTAW.

jak coffee heaven wprowadziło ludzi w błąd

Kiedy jest napisane zestaw, pokazane zdjęcie kawy z kanapką lub kawy z ciastkiem i obok tego cena, to ludzie nie zwrócą już uwagi na to, że cena dotyczy samej kanapki czy samej ceny, bo to wychodzi poza standard, schemat, którym na ogół w sprzedaży się posługujemy. Stąd jest to wprowadzenie ludzi w błąd, bo ludzie skracają takie informacje i biorą to co ich najbardziej interesuje.

Oczywiście, że część osób, weźmie taki zestaw i zdziwi się, że zapłacili więcej niż na chmurce, po czym sprzedawca to wytłumaczy i będzie – aaahaaaaaaaaaa i bardzo duży niesmak. Nauczysz w ten sposób klienta, że musi uważać na takie promocje, a nie z nich korzystać. Być może niesmak będzie większy i opowie o tym większej grupie ludzi lub nawet przestanie chodzić, bo poczuje się oszukany, choć do tego de facto nie doszło.

Czy Coffee Heaven sprzedało przez to więcej takich zestawów zapewne tak, więc nie kwestionuję tutaj skuteczności, a sposób budowania relacji z klientem. Dlatego sprawdź sam lub daj swoim znajomym to co przedstawiasz, prezentujesz swoim klientom, aby nie wprowadzić ich w błąd. Takie małe rzeczy potrafią zepsuć relacje międzyludzkie a co dopiero biznesowe.

Być może było to niezamierzenie, tego nie jestem w stanie zweryfikować, więc tego nie rozsądzamy. To jest jedynie jako przestroga czego nie robić i jak promocja może przynieść Ci zupełnie niezamierzony wynik. Tytuł ma oczywiście przyciągnąć uwagę i faktycznie były osoby, które pomyślały, że ciasto z kawą tyle kosztuje.

JESTEŚ SPRZEDAWCĄ?

  • te FAKTY odmienią twój sposób sprzedaży!

 

JESTEŚ PRZEDSIĘBIORCĄ?

  • sprawdź co TWOI sprzedawcy powinni wprowadzić do systemu sprzedaży

27 sposobów na szybką poprawę sprzedaży

POBIERZ BEZPŁATNY RAPORT